Domaćica #ijasamdomacica

Budi i ti dio promjene!

Danas DOMAĆICA najčešće nije DOMAĆICA kakvom je definiraju. Žene uz redovan posao i dalje najčešće zadržavaju ulogu domaćice obavljajući tako dva posla. Isticanjem paralelnih uloga želimo podići svijest o važnosti i kompleksnosti obveza koje u domaćinstvu u velikoj većini preuzimaju žene. Pozivamo te da se uključiš u aktivnosti koje će pomoći u osuvremenjivanju definicije pojma domaćice i ravnopravnijoj raspodjeli poslova u domaćinstvima.

Možeš to učiniti kroz tri jednostavna, a velika koraka:

Potpiši zamolbu

Potpiši ZAMOLBU za osuvremenjivanje riječi DOMAĆICA u hrvatskim rječnicima. Uz tvoju pomoć, vjerujemo da DOMAĆICU možemo definirati kako zaslužuje.

Saznaj više

Prijeđi s riječi na djela!

Pokaži kako sudjeluješ u poslovima domaćinstva koristeći oznaku #IJaSamDomacica #JaCuDanas za veću ravnopravnost u domaćinstvu.

Saznaj više

Potakni promjenu u društvu!

A ovdje saznaj više o tome kako ćemo mi to učiniti.

Saznaj više

Prijeđi s riječi na djela!

7 od 10 muškaraca shvaća da bi trebali biti više uključeni u obavljanje kućanskih poslova.

Više od polovice muškaraca nikad ne čisti kupaonicu.

8 od 10 tinejdžera svjesno je da žene obavljaju veći dio poslova u kućanstvu nego muškarci.

7 od 10 tinejdžera se slaže da bi trebali biti više uključeni u obavljanje kućanskih poslova.

Samo 26% građana smatra da je domaćica osoba koja obavlja kućanske poslove i zaposlena je izvan kuće.

Pokaži kako sudjeluješ u poslovima domaćinstva koristeći oznaku #IJaSamDomacica i #JaCuDanas.

Želimo sve članove domaćinstva potaknuti da se uključe u obavljanje kućanskih poslova.

Reci: „Ja ću danas…”, pokaži fotografijom ili videom kako sudjeluješ u poslovima unutar domaćinstva te uz #IJaSamDomacica #JaCuDanas objavi na svojim društvenim mrežama ili pošalji na domacica@kras.hr.

Potakni promjenu u društvu!

Kroz suradnju s predstavnicima organizacija civilnog društva radit ćemo na konkretnim promjenama kako bismo promicali i osnaživali ravnopravnost kod djece i mladih te osvijestili o važnosti ravnopravnog doprinosa u obavljanju poslova u domaćinstvu.

Domaćica je kao brend rođena 1957. godine, jedan je od zaštitnih znakova i nositelja Kraševa imidža te spada među najomiljenije i najprodavanije brendove na razini čitave regije. Domaćicu uvijek vežemo uz siguran i topao obiteljski dom, obiteljske priče koje dupkom ispunjavaju prostoriju.

Domacica Domacica Domacica Domacica Domacica Domacica Domacica Domacica Domacica

Domaćica želi sačuvati svoje tradicijsko naslijeđe, ali i pokazati da osluškuje suvremena kretanja. Novom društveno odgovornom kampanjom brend Domaćica postaje pokretač pozitivnih promjena, jer uistinu pratimo aktualne teme i stalo nam je do percepcije onih koji kekse Domaćica najviše vole. Iako su kupci keksa Domaćica podjednako i muškarci i žene, u domaćinstvu i u percepciji stvarnih domaćica u javnosti ta se ravnopravnost ne očituje. Pokrenuli smo stoga kampanju za koju vjerujemo da će utjecati na konkretne promjene u društvu: #IJaSamDomacica..

Podrži kampanju i budi i ti dio promjene!